Paskutinį kartą atnaujinta: 2024-03-29
Centro pradinėje mokykloje teikiama specialiojo pedagogo, logopedo, socialinio pedagogo pagalba.
Veikia vaiko gerovės komisija, pirmininkė - pavaduotoja ugdymui Lilija Norutienė, el.paštas: norutienelilija@gmail.com
Telefonas: (8- 41) 52 46 13
SOCIALINIS PEDAGOGAS
- Pagrindinis mokyklos socialinio pedagogo veiklos tikslas – padėti įgyvendinti vaiko ir mokinio teisę į mokslą, užtikrinti jo saugumą mokykloje bei sudaryti prielaidas pozityviai vaiko ir
mokinio socializacijai bei pilietinei brandai.
- Mokyklos socialinis pedagogas dirba kartu su pedagoginiais darbuotojais, klasių vadovais, kitais specialistais, tėvais (globėjais, rūpintojais), mokyklos bendruomene.
- Mokyklos socialinio pedagogo veikla grindžiama vaiko ir mokinio interesų, orumo, individualizavimo, visapusiškumo, prieinamumo, vaiko dalyvavimo priimant su juo susijusius sprendimus,
bendradarbiavimo, konfidencialumo principais.
- Naudojamos metodinės priemonės.
LOGOPEDAS
- Tikslas - teikti efektyvią specialiąją pedagoginę pagalbą mokiniams, turintiems kalbos ir kalbėjimo sutrikimų, skatinti jų teigiamą motyvaciją, siekiant individualios pažangos.
- Logopedinių pratybų metu diferencijuoti veiklas bei užduotis pagal individualius mokinių . gebėjimus, užduočių prioritetizavimas.
- Efektyvinti bendradarbiavimo ryšį: logopedas - kiti pagalbos specialistai -pedagogai- tėvai (rūpintojai, globėjai), teikiant logopedo pagalbą mokiniams bei rekomendacijas pedagogams darbui
klasėje.
- Įtraukios ugdomosios aplinkos kūrimas.
SPECIALUSIS PEDAGOGAS
-
Tikslas – teikti specialiąją pedagoginę pagalbą mokiniams, turintiems mokymosi sunkumų, sutrikimų bei negalių, didinti specialiųjų ugdymosi poreikių
turinčių mokinių ugdymosi veiksmingumą, siekiant asmeninės pažangos.
-
Pastebėti ir nustatyti mokinių specialiuosius ugdymosi poreikius ir juos tenkinti.
-
Padėti sudaryti kuo palankesnes ugdymosi sąlygas specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams, kurti saugią ir draugišką aplinką.
-
Diferencijuoti ugdymą atsižvelgiant į skirtingus mokinių ugdymosi poreikius bei gebėjimus.
-
Skatinti mokinių saviraišką, pasitikėjimą savimi, įtraukiant juos į grupinę veiklą.
-
Stiprinti mokytojų, tėvų (globėjų, rūpintojų) gebėjimą ugdyti mokinius, turinčius specialiųjų ugdymosi poreikių.
- Padėti specialiųjų ugdymosi poreikių mokiniams įsisavinti ugdymo turinį (spec. pedagogo kabinete ar klasėje) ir lavinti jų sutrikusias funkcijas.
- Patarti mokytojams, kaip pritaikyti spec. ugdymosi poreikių mokiniams mokomąją medžiagą ir mokymo priemones, padėti pritaikyti ar individualizuoti bendrąsias programas.
Atmintinė
apie mokykloje teikiamą švietimo pagalbą